מהו המרחק הרצוי מנקודות היציאה לכבישים ראשיים. כמה השקעה כספית אנו נדרשים להשקיע במשרד.... בוודאי שלא נרצה לגמור את רוב ההוצאות והרווחים שלנו על סידור המשרד ועוד...
שטחי משרדים צריך להיות מרווח. אם יש לך מכונת צילום, מדפסת סורק גדול למשל לעשות את העבודה ייתכן שלא תהיה לך מספיק מקום, תלוי כמה אנשים אחרים אתה עובד עם שלך. אם אתה אדם שיש לו בעיה לעבוד בחללים קטנים היינו בחדרים נפרדים אז העדיפות היא שכירת משרד המיועד ל-OPEN SPACE כך שיש במשרד המון מקום לנוע ולהסתובב פנימה .
ראשית, עליך להחליט על תקציב השכרת משרדים. זה לא קל כמו שזה נשמע, תגלו כי יש הרבה הוצאות שיש לך ואפילו לא התחילת לשקול בעת החיפוש אחר משרד להשכרה לדוגמה, חשמל, ארנונה, מים, וכוד'. עד עכשיו, אם אתה עובד מהבית, עלויות החשמל היו כלולים בשימוש הביתי. אם לא היית חרוץ בפיקוח על השימוש של העסק בניגוד לשימוש האישי שלך בבית, אז אתה יכול להיות רעיון עבורך לשכור משרד. אתה צריך להסתכל בזהירות על איזה סוג של ציוד אתה משתמש עבור העסק שלך, ולהתחיל לעבוד, במסגרת התקציב שלך להשכרת משרד יש לכלול את כל עלויות הנילוות לזה.
בנייני משרדים בתל אביב או בנייני משרדים ברמת גן מאפשרי
ם לשכור שטחי משרד בגדלים שונים. ישנם עסקים השוכרים משרדים קטנים בשטחם כך ומאפשרים לעובדי המשרד עבודה מהבית כך שהמשרד אינו משמש כמקום ישיבה עבור העובדים אלא כמרכז שירות לקוחות. במקרה הזה יש טכנולוגיות המאפשרות עבודה מרחוק ועל מנת להשתמש בהם צריך לדאוג כי בניין המשרדים מאפשר שימוש בטכנלוגיות אלו.
דודו חיים, מנכ"ל
DH תיווך נדל"ן - מומחים בשיווק נדל"ן
כתובתינו: אבא הילל 7 בית סילבר רמת גן טלפון: 03-7318881 פקס: 077-2013382 נייד: 052-6977757